Info Terkini

Pengiktirafan Edublogger : Terima Kasih Yu.Suffi

Alhamdulillah, segala puji dan puja hanya buatNya Yang Maha Esa. Selawat dan salam buat Nabi Junjungan S.A.W serta keluarga baginda, sahabat-sahabat serta para pengikut2nya.

Alhamdulillah, setelah selesai mengikuti siri perkongsian daripada Cikgu Muhammad Suffi, kali ini dengan jayanya cfusyamz telah diakui oleh master sifu, Yu.Suffi sebagai salah seorang daripada Edublogger Akademi Youtuber Malaysia.

Semoga apa yang dikongsikan dan diajar dapat digunakan oleh saya dan semua rakan-rakan AYU yang bergiat dalam blogger bakal menghiasi dunia pendidikan digital dengan kemahiran yang pelbagai.

Ilmu yang dipelajari tidak akan rugi jika mampu dimanfaatkan dengan semaksima mungkin, selain mampu menambah nilai tambah dalam profesyen seorang guru, ianya mampu membantu dalam sesi pengajaran dan pemudahcaraan pada masa kini.

Bukan untuk dibangga, tetapi untuk mengajak dan menginspirasikan rakan-rakan pendidik yang lain agar sentiasa mengintai peluang untuk memajukan diri masing-masing, bukan sekadar cukup di takuk lama, zaman sekarang tidak boleh lagi guna ayat "sekadar je..", "mcam ni cukuplah", kerana peluang dan ruang yang cukup banyak bagi mereka yang ingin maju!

Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan sekalung penghargaan buat Yu.Suffi, pemilik cikgusuffi.com kerana telah berkorban masa, tenaga dan sebagainya dalam menyebarkan ilmu blogger ini kepada kami. Semoga diganjari Allah dengan sebaik-baik ganjaran.

Sekian, Terima kasih

2 comments:

  1. perhhh terus mantap la sifu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas sokongan dan ucapan..jom terus melangkah menuju kejayaan

      Delete

●▬▬▬▬ŕą‘۩۩ŕą‘▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬ŕą‘۩۩ŕą‘▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬ŕą‘۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬ŕą‘۩۩ŕą‘▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬ŕą‘۩۩ŕą‘▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬ŕą‘۩۩