Info Terkini

Kewajipan lebih banyak daripada masa

 Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Ape khabar sidang pembaca blog CfuSyamz semua, semoga kalian sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera hendakNya. Coretan ini sebagai perkongsian sedikit berkaitan bidang tugas yang sedang dilaksanakan oleh Muallim Syamz sekarang di tempat kerja yang terkini.

Setelah berpindah masuk ke Negeri asal saya, pelbagai perubahan telah berlaku, kekangan masa dan juga capaian internet yang lemah menjadi punca saya tenggelam dalam dunia Youtuber sekarang..mohon maaf dan mohon doakan saya wahai teman-teman.

Banyak kewajipan yang perlu dilunaskan terkadang merasakan tidak cukup masa yang dikurniakan Allah, namun segalanya dilaksanakan dengan kadar kemampuan yang dapat muallim lunaskan. 




Gambar : sekitar rakaman bicara berirama SK Ceneh Baru

Di sekolah baharu ini, muallim telah di amanahkan untuk memegang bilik khas Studio CBeeS. Justeru itu, segala aktiviti yang melibatkan rakaman dan sebagainya akan memerlukan khidmat muallim, seperti gambar yang ditunjukkan di atas, saya membuat rakaman bicara berirama untuk panitia Bahasa Melayu CBeeS. selain itu beberapa pertandingan ADNI yang melibatkan sesi rakaman juga memerlukan khidmat Studio CBeeS. 

Selain itu, baru-baru ini Pengakap CBeeS telah menyertai satu program kenegaraan peringkat daerah Kemaman. Program menonton wayang Mat Kilau telah mendapat liputan akhbar sinar harian..korang boleh rujuk artikel di SINI, kebetulan pula gambar murid-murid CBeeS menjadi pilihan editor sinar untuk diletakkan di dalam akhbar mereka.

korang boleh tonton sedikit video yang muallim edit berkenaan program kenegaraan tersebut...jom berikan sokongan anda...LIKE,COMMENT dan SHARE...

Terima kasih atas kerjasama dan sokongan semua.




No comments

●▬▬▬▬ŕą‘۩۩ŕą‘▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬ŕą‘۩۩ŕą‘▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬ŕą‘۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬ŕą‘۩۩ŕą‘▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬ŕą‘۩۩ŕą‘▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬ŕą‘۩۩