Info Terkini

Sukarelawan AYU semakin 'mengganas' - Tak puas-puas!

 Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Semakin mengganas!, ya...itulah yang boleh saya ibaratkan dengan geng Akademi Youtuber(AYU) ini. Nama yang tidak asing lagi dalam dunia video di youtube yang telah berlegar kesekian kalinya di segenap pautan URL youtube dan juga laman web AYU yang tidak putus-putus memberikan input berguna kepada rakyat Malaysia amnya dan kepada seluruh anak pelajar di Malaysia khasnya.

Bermula dengan penghasilan video-video pembelajaran yang menarik, diikuti dengan siaran langsung kelas-kelas tuisyen yang diberikan oleh sukarelawan AYU secara PERCUMA sahaja, tidak cukup sekadar itu, para peminat disajikan pula dengan siaran-siaran langsung segmen khas yang disiarkan dengan variasi tajuk dan penyampaian.

Amat bertuah!



Namun begitu, sukarelawan-sukarelawan AYU ini ibarat sang musafir kehausan yang sentiasa dahagakan ilmu pengetahuan. Setelah maju dalam penghasilan video-video pembelajaran, mereka dilihat bakal menggegarkan dunia blogger atau laman web. Sebagaimana yang kita maklum, setelah berakhirnya pandemik covid-19, sekolah telah dibuka seperti biasa dan ini merupakan satu cabaran bagi sukarelawan-sukarelawan AYU untuk terus aktif dengan dunia maya tatkala diri telah dihujani dengan tugasan-tugasan di sekolah masing-masing.

Laman Web Yu.Suffi
Namun begitu, mereka ini ibarat 'pantang dicabar' apabila munculnya sesuatu buah fikiran daripada pengasas AYU, iaitu Yu.Suffi yang sentiasa hadir dengan semangat, buah fikiran yang bernas dan 'pembakaran terbuka' yang sentiasa dan insan-insan yang terbakar kepanasan. 

Lihat sahaja laman web Yu.Suffi di sebelah ini yang merupakan satu inspirasi buat rakan-rakan AYU yang lain untuk sama-sama sentiasa sedia dalam memajukan diri masing-masing. Anda boleh melihat sendiri bagaimana kreatif dan hebatnya portal yang dihasilkan oleh Yu.Suffi ini di (SINI) selain itu juga, terdapat beberapa lagi insan yang sememangnya aktif dan mewarnai keluarga AYU ini dengan kehebatan-kehebatan mereka. di sini beberapa laman web keluarga AYU yang sempat saya rakamkan di sini. 

Laman web yang dihasilkan oleh Yu.LK,klik untuk layari website beliau.




Laman web yang dihasilkan oleh Yu.Eqa, boleh klik sini untuk melayari


Laman web yang dihasilkan oleh Yu.Eqa, boleh klik sini untuk melayari

Sebenarnya ramai lagi yang sedang membina dan bersemangat untuk menghiasi dunia blogger ini. In Syaa'Allah saya akan kongsikan nanti laman web ahli keluarga AYU yang lain. Semoga segala usaha kami ini dalam menyebarluaskan ilmu kepada semua diberkati dan diganjari oleh Allah dengan sebaik-baik ganjaran. 

Terima kasih kepada anda semua yang sentiasa menyokong atas perkara kebaikan. "sesiapa yang menunjukkan kepada kebaikan, maka baginya pahala sebaimana mereka yang melakukannya"-Hadis.


Sehingga jumpa lagi.terima kasih sudi membaca celoteh Cfu!

Jemput tinggalkan jejak di ruangan komentar ya!



2 comments:

  1. Terbaik la Cfu Syamz.. cikgu -cikgu AYU memang luar biasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kadang2 kita sendiri tak terkejar.. Haha... Apapun, berada dalam suasana positif memang selalu terbaik😎❤️❤️

      Delete

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩